.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري پنج تبعه افغاني غيرمجاز در بندرگز

معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان اعلام كرد: ماموران پليس امنيت عمومي بندرگز، با همكاري يگان امداد و كلانتري ‪ ،۱۱‬عمليات گسترده را براي جمع‌آوري اتباع بيگانه، در سطح شهر به اجرا درآوردند.

دايره اطلاع‌رساني اين معاونت روز سه‌شنبه اضافه كرد: طي اين عمليات كه روز گذشته انجام شد، پنج تبعه افغاني، شناسايي و دستگير شدند.

براساس اين گزارش، ماموران با انتقال اين افراد به مقر انتظامي و بررسي مدارك آنها، به ورود غيرقانوني آنان پي برده و اقدامات براي بازگشت اين افراد به كشورشان را آغاز كردند.

اين معاونت همچنين اعلام كرد: هفت نفر از مزاحمان خياباني نيز در سطح شهرهاي استان شناسايي و دستگير شدند كه از آنان يك دستگاه موتورسيكلت توقيف و در بازرسي بدني، دو تيغه چاقو نيز كشف و ضبط شد.

ماموران كلانتري كلاله نيز با دريافت گزارش سرقت موتورسيكلت، با جمع‌آوري اطلاعات و گشت‌زني در سطح شهر، موفق به شناسايي و دستگيري سارق شده و متهم را با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي دادند.

يك سارق آهن‌آلات نيز حين سرقت از ساختمان نيمه‌كاره در گنبدكاووس توسط ماموران كلانتري اين شهر دستگير شد كه در بازجويي‌ها انگيزه خود را از سرقت، اعتياد به مواد مخدر اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مهر 1386
لطفا به مسئولین انتظامی بفرمایید چرا در مورد دستگیری افغانیهای حاضر در منطقه کجور از جمله روستای پول که به کار مشغول میباشند اقدامی صورت نمیگرد باتشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.